
Minden, amit tudni érdemes a GANT-ről
„A Gant az erőfeszítések nélküli jólöltözöttség érzését jelenti.”
A márka története maga a megvalósult amerikai álom!
A történet egészen 1907-ig nyúlik vissza, amikor az alapító, a szegény sorból származó ukrán bevándorló, Bernard Gantmacher 17 éves korában megérkezett Amerikába és ingeket kezdett el készíteni New Haven városában. Szenvedélye a minőség és az egyedi design volt, amely hamar a védjegyévé vált. Így a "G" betűs logóval ellátott ingeket hamar megkedvelte az amerikai közönség. A varróműhelyben ismerte meg feleségét is, aki szintén varrónőként dolgozott ott.
Ők ketten alapították meg 1949-ben a Gant család nevével fémjelzett, mára világhírűvé lett márkát.
Inspirációjuk és márkájuk alapvető értékei az őszinteség, a kiválóság, az egyéniség, a megértés és az optimizmus.
1980-ban egy svéd vállalat megszerezte a jogokat önálló kollekció gyártására és annak Svédországban való forgalmazására, majd 1985-ben az egész Európára vonatkozó jogokat is magukénak tudhadták. Ekkor indult hódító útjára Európában is a Gant márka.
Termékeik széles skáláját kínálja a férfi-, női- és gyermek divat területén. Prémium kategóriás termékeivel a közép és felső osztály közkedvelt, igényes márkája.
A ruházati termékeken túl pedig otthoni kiegészítőket, napszemüvegeket, kozmetikai termékeket és karórákat is kínálnak.
Óráik, melyeket a Juta is forgalmaz, nemcsak divatosak, de a legamagasabb minőségi elvárásoknak is megfelelnek, kombinálják az amerikai életérzést az európai stílussal. Minőségiek, időtlenek, egyszerűen jó érzés őket viselni!
Ha te is megismernéd a kollekciót, kattints IDE!