GYIK
Gyakran Ismételt Kérdések
Ha behozod hozzánk az órát, mi elküldjük a márkaszervízbe, ahol ki tudják cserélni az elemet. De visszaviheted te is rögtön az órád használati útmutatójában szereplő szervízbe emiatt.
Az általunk forgalmzatt márkákhoz tudunk neked új bőrszíjat rendelni. Illetve az órád használati útmutatójában szereplő szervíztől közvetlenül te is tudsz újat rendelni.
Ha egy nem megrendelt terméket szállítottunk, vagy ha az egyik termék hibás, visszatérítjük a termék árát és a kiszállítási díjat, amint megkapjuk őket a raktárba, és leellenőriztük a termékek állapotát.
A folyamatot lásd a „Hogyan tudom kicserélni az online vásárolt terméket vagy visszatérítést kérni?” c. kérdésnél, kiegészítve azzal, hogy kérjük, hogy a webrendelesrendeles@jutaoraekszer.hu címre küldött levélbe, lehetőség szerint, csatold be a téves/sérült termék fotóját is.
Lásd a „Hogyan tudom kicserélni az online vásárolt terméket vagy visszatérítést kérni?” c. kérdésnél leírtakat.
• Utánvéttel: A futárnál készpénzben vagy bankkártyával is tudsz fizetni.
• Online bankkártyával vagy azonnali átutalással: OTP SimplePay felületén keresztül
Bővebb információt a biztonságos online fizetéssel kapcsolatban az alábbi linken találsz:
http://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf
A rendelés módosítására jelenleg nincs lehetőség. Amennyiben a megrendelt termék nem nyeri el tetszésed, az átvétel után kérjük küldd vissza a terméket az itt található útmutató szerint: https://jutaoraekszer.hu/visszavet
Amennyiben a rendelésedet törölni szeretnéd, kérjük, küldj egy emailt a rendelésszámod megadásával a rendeles@jutaoraekszer.hu címre.
CSERE
• Küldj egy emailt a rendeles@jutaoraekszer.hu-ra, amelyben jelzed cserélési szándékodat.
• Az alábbi adatok megadása szükséges:
- rendelési azonosító (4 számjegy),
- cserélni kívánt termék, amit visszaküldesz (Kérünk, cikkszámokat adjál meg!),
- új termék, amire cserélni szeretnél (Kérünk, cikkszámokat adjál meg!). FONTOS: a honlapon lévő termékek közül válaszd ki a terméket.
- Itt kell igényelned a csere GLS szolgáltatásunkat is (2. pontban ismerheted meg a menetét)
• Csomagold be a terméket az eredeti csomagolásába és tedd mellé a garancialevelet.
A termék visszaküldésére az alábbi lehetőségeid vannak:
1) Feladhatod postán, vagy visszaküldheted futárszolgálattal.
A visszaküldés költsége minden esetben téged terhel. A választott csere termék küldésénél 1.500 Ft szállítási költséget számolunk fel.
2) Igényelhetsz csere GLS szolgáltatást. A szolgáltatás költsége téged terhel, ami 3.000 Ft.
A szolgáltatás folyamata: Mi egy nagy borítékban elküldjük neked az általad választott csere terméket. A nagy boríték oldalfalán találsz egy kisebb borítékot, amit le kell tépned róla, majd ebbe bele kell tenned a visszaküldeni kívánt terméket. Ezt visszahozza nekünk a GLS. A szolgáltatást utánvéttel tudod kifizetni a futárnál készpénzben, vagy bankkártyával.
(Kérjük, legyél türelmes, folyamatosan küldjük ki a csere csomagokat!)
További információ : https://jutaoraekszer.hu/csere
VISSZAVÉT
Amennyiben a megrendelt termék mégsem nyerte el a tetszésedet, vagy meggondoltad magad, 14 munkanapon belül kérheted a termék visszavásárlását.
- A Juta Óra – Ékszer üzleteiben nincsen lehetőség a webshopon rendelt termékek visszavételére, személyesen ne hozzál vissza hozzánk weben rendelt termékeket!
- Egy rendeléshez kapcsolódóan egy, vagy több terméket is visszaküldhetsz.
- Csak sérülésmentes, nem hordott, dobozzal és garanciajeggyel együtt visszaküldött terméket áll módunkban visszavenni.
- Csak postai úton vagy futárszolgálat igénybevételével tudod visszaküldeni a terméket. A visszaküldés költsége téged terhel. Utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
- Ha vásárláskor a honlapunkon bankkártyával fizettél, akkor ugyanarra a bankkártyára utaljuk vissza a termék árát (SimplePay). Az utalást a SimplePay legkésőbb 3 hét alatt teljesíti.
- Ha utánvéttel rendeltél (független attól, hogy a futárnál milyen módon fizettél), csak bankszámlára tudjuk a termékek árát visszafizetni.
Így küld vissza a terméket(termékeket):
- Csomagold be a terméket minden tartozékával együtt.
- Küldd vissza hozzánk a terméket az alábbi címre: Juta – Nefrit Kft. 2000 Szentendre, Dumtsa Jenő utca 18. (Javasoljuk, hogy a terméket ajánlott küldeményként, vagy futárszolgálattal add fel, a nyomonkövethetőség miatt.)
- Kollégáink ellenőrzik a hozzánk visszaérkezett csomagot és ha mindent rendben találnak, elindítják a visszatérítés folyamatát.
- A csomagba tedd be a rendelési azonosítódat, valamint utánvétes vásárlás esetén a bankszámlaszámot és a kedvezményezett nevét.
- Simple Pay fizetés esetén csak a rendelés számodat tedd bele és ez alapján visszatérítjük a kártyádra az összeget