Gyakran Ismételt Kérdések

Általános

Az egyes termékek melyik boltokban kaphatóak? Hol lehet ennek utánanézni?
Kattints rá a kiszemelt termék adatlapjára és itt a Termék Információ mellett lévő Készlet fülön tudod megnézni, hogy melyik üzletünkben elérhető a termék.
Ha valami jelenleg nincs készleten, azt meg tudják-e rendelni nekem? Ha igen, hogyan?
Kinéztél egy terméket, de jelenleg nem elérhető a webshopunkban? Küldj egy e-mailt a rendeles@jutaoraekszer.hu címre a termék cikkszámával és mi utánanézünk, hogy a kiválasztott termék elérhető/rendelhető-e még. Amennyiben igen, úgy értesítünk Téged és foglaló ellenében megrendeljük Neked a terméket. Tájékoztatunk, hogy a terméket csak az általunk forgalmazott márkákból tudjuk megrendelni. Lehetséges, hogy országonként eltérő a termék megjelenés egyes márkákból.

Rendelés

Hogyan tudok fizetni a rendelésért?

•  Utánvéttel: A futárnál készpénzben vagy bankkártyával is tudsz fizetni. 
•  Online bankkártyával vagy azonnali átutalással: OTP SimplePay felületén keresztül

Bővebb információt a biztonságos online fizetéssel kapcsolatban az alábbi linken találsz:
http://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf

Hol találom a rendeléshez kapcsolódó számlát?
A számlát elektronikusan küldjük ki a rendelésben megadott e-mail címre. Kérjük, nézd meg az e-mail fiókod SPAM mappáját, mert lehetséges, hogy oda került a számlát tartalmazó e-mail. Amennyiben nem kaptál számlát, kérjük, írj a rendeles@jutaoraekszer.hu címre, add meg a rendelés számodat és a Kollégák e-mailben küldeni fognak Neked egy számla másolatot. Amennyiben rendelkezel felhasználói fiókkal a JUTA webshopjában, akkor onnan is le tudod tölteni a számlát.
Lehet módosítani vagy törölni a rendelésemet?

A rendelés módosítására jelenleg nincs lehetőség. Amennyiben a megrendelt termék nem nyeri el tetszésed, az átvétel után kérjük küldd vissza a terméket az itt található útmutató szerint: https://jutaoraekszer.hu/visszavet 

Amennyiben a rendelésedet törölni szeretnéd, kérjük, küldj egy emailt a rendelésszámod megadásával a  rendeles@jutaoraekszer.hu címre.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről. Mi a teendő?
Kérjük, nézd meg az e-mail fiókod SPAM mappáját, mert lehetséges, hogy oda került a visszaigazoló e-mail. Amennyiben nem kaptál visszaigazoló e-mailt, kérjük, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal telefonon: +36 30 383 22 51 vagy e-mailben: rendeles@jutaoraekszer.hu és utánanézünk a rendelésednek.
A kiszállított termékek tévesek vagy sérültek. Mit tegyek?

Ha egy nem megrendelt terméket szállítottunk, vagy ha az egyik termék hibás, visszatérítjük a termék árát és a kiszállítási díjat, amint megkapjuk őket a raktárba, és leellenőriztük a termékek állapotát.

A folyamatot lásd a „Hogyan tudom kicserélni az online vásárolt terméket vagy visszatérítést kérni?” c. kérdésnél, kiegészítve azzal, hogy kérjük, hogy a webrendelesrendeles@jutaoraekszer.hu címre küldött levélbe, lehetőség szerint, csatold be a téves/sérült termék fotóját is.

Hogyan tudom kicserélni az online vásárolt terméket vagy visszatérítést kérni?

CSERE

• Küldj egy emailt a rendeles@jutaoraekszer.hu-ra, amelyben jelzed cserélési szándékodat.

• Az alábbi adatok megadása szükséges:

- rendelési azonosító (4 számjegy),

- cserélni kívánt termék, amit visszaküldesz (Kérünk, cikkszámokat adjál meg!),

- új termék, amire cserélni szeretnél (Kérünk, cikkszámokat adjál meg!). FONTOS: a honlapon lévő termékek közül válaszd ki a terméket.

- Itt kell igényelned a csere GLS szolgáltatásunkat is (2. pontban ismerheted meg a menetét)

• Csomagold be a terméket az eredeti csomagolásába és tedd mellé a garancialevelet.

A termék visszaküldésére az alábbi lehetőségeid vannak:

1) Feladhatod postán, vagy visszaküldheted futárszolgálattal.

A visszaküldés költsége minden esetben téged terhel. A választott csere termék küldésénél 1.500 Ft szállítási költséget számolunk fel.

2) Igényelhetsz csere GLS szolgáltatást. A szolgáltatás költsége téged terhel, ami 3.000 Ft.

A szolgáltatás folyamata: Mi egy nagy borítékban elküldjük neked az általad választott csere terméket. A nagy boríték oldalfalán találsz egy kisebb borítékot, amit le kell tépned róla, majd ebbe bele kell tenned a visszaküldeni kívánt terméket. Ezt visszahozza nekünk a GLS. A szolgáltatást utánvéttel tudod kifizetni a futárnál készpénzben, vagy bankkártyával.

(Kérjük, legyél türelmes, folyamatosan küldjük ki a csere csomagokat!)

További információ : https://jutaoraekszer.hu/csere

VISSZAVÉT

Amennyiben a megrendelt termék mégsem nyerte el a tetszésedet, vagy meggondoltad magad, 14 munkanapon belül kérheted a termék visszavásárlását.

- A Juta Óra – Ékszer üzleteiben nincsen lehetőség a webshopon rendelt termékek visszavételére, személyesen ne hozzál vissza hozzánk weben rendelt termékeket!

- Egy rendeléshez kapcsolódóan egy, vagy több terméket is visszaküldhetsz.

- Csak sérülésmentes, nem hordott, dobozzal és garanciajeggyel együtt visszaküldött terméket áll módunkban visszavenni.

- Csak postai úton vagy futárszolgálat igénybevételével tudod visszaküldeni a terméket. A visszaküldés költsége téged terhel. Utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.

- Ha vásárláskor a honlapunkon bankkártyával fizettél, akkor ugyanarra a bankkártyára utaljuk vissza a termék árát (SimplePay). Az utalást a SimplePay legkésőbb 3 hét alatt teljesíti.

- Ha utánvéttel rendeltél (független attól, hogy a futárnál milyen módon fizettél), csak bankszámlára tudjuk a termékek árát visszafizetni.

Így küld vissza a terméket(termékeket):

- Csomagold be a terméket minden tartozékával együtt.

- Küldd vissza hozzánk a terméket az alábbi címre: Juta – Nefrit Kft. 2000 Szentendre, Dumtsa Jenő utca 18. (Javasoljuk, hogy a terméket ajánlott küldeményként, vagy futárszolgálattal add fel, a nyomonkövethetőség miatt.)

- Kollégáink ellenőrzik a hozzánk visszaérkezett csomagot és ha mindent rendben találnak, elindítják a visszatérítés folyamatát.

- A csomagba tedd be a rendelési azonosítódat, valamint utánvétes vásárlás esetén a bankszámlaszámot és a kedvezményezett nevét.

- Simple Pay fizetés esetén csak a rendelés számodat tedd bele és ez alapján visszatérítjük a kártyádra az összeget

Ha hibás, vagy sérült terméket kaptam, abban az esetben is engem, mint vevőt terhel az újraküldés költsége?
Nem, ilyen esetben természetesen mi álljuk a visszaküldés költségét.
Nem jó a méret, amit rendeltem. Hogyan tudok cserélni?

Lásd a „Hogyan tudom kicserélni az online vásárolt terméket vagy visszatérítést kérni?” c. kérdésnél leírtakat.

Ha „több termék vásárlása ajánlat” keretében vásároltam termékeket, akkor csak 1 db terméket is cserélhetek belőle?
Ha „több termék vásárlása ajánlat” keretében vásároltál nálunk (pld. Pandora 2 + 1 akció), akkor az alábbi esetekben tudunk 1 vagy több terméket cserélni: - méretprobléma esetén azonos termékre - ugyanazon áru termékre Minden más esetben csak a teljes csomagot tudjuk cserélni (újraszámoljuk).
Mi a teendő ha nincs meg a garancialevél vagy a blokk?
Elegendő az egyik (vagy a garancialevél vagy a blokk) ahhoz, hogy érvényesíteni tudd a garanciát.
Mit kell tennem, ha nem egy teljes csomagot szeretnék visszaküldeni vagy cserélni?
Írj nekünk egy e-mailt a rendeles@jutaoraekszer.hu e-mail címre az alábbi adatokkal: - rendelési azonosító (4 szám) - a cserélni vagy visszaküldeni kívánt termékcikkszáma, - annak a terméknek a cikkszáma, amire cserélni szeretnél, - írd meg, hogy szeretnéd-e kérni a csere GLS szolgálatásunkat? Csak olyan termékre tudunk cserélni, ami a honlapunkon a csere pillanatában elérhető!

Szállítás

Hol jár a megrendelt termék? Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A sikeresen leadott megrendelést követően a megrendelésedet visszaigazoljuk. A visszaigazoló e-mailben megtalálható a GLS csomagszám és egy link, melyen keresztül a csomagszám megadásával nyomon követhető a csomag útja. Amennyiben a visszaigazoló e-mailt nem találod, akkor a JUTA felhasználói fiókodban ismeg tudod nézni a csomagszámot melyre rákattintva láthatod, hogy hol tart a csomagod. A házhozszállítást szerződött partnerünk, a GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft végzi. A házhozszállítási idő: 1- 3 munkanap.
GLS csere szolgáltatásnak mi a menete?
A szolgáltatás folyamata: Mi egy nagy borítékban elküldjük neked az általad választott csere terméket. A nagy boríték oldalfalán találsz egy kisebb borítékot, amit le kell tépned róla, majd ebbe bele kell tenned a visszaküldeni kívánt terméket. Ezt visszahozza nekünk a GLS. A szolgáltatást utánvéttel tudod kifizetni a futárnál készpénzben, vagy bankkártyával. (Kérjük, legyél türelmes, folyamatosan küldjük ki a csere csomagokat!)
Minden esetben vissza kell küldenem a garancialevelet és a számlát?
A számlát elektronikusan küldjük, így azt nem kell visszaküldened. A garancialevelet viszont minden esetben vissza kell küldened nekünk.

Ékszerek

Melyik márka jó fémérzékenyek számára?
Jelenlegi márkáink közül az arany ékszereket és a Calvin Klein termékeit ajánljuk azoknak akik fémérzékenyek. Az arany ékszerek azért, mert minél tisztább, „nemesebb” egy fém annál kevésbé valószínű, hogy allergiás reakciót fog okozni, a Calvin Klein ékszereit pedig azért, mert orvosi fémből készültek, ezzel biztosítva, hogy bárki hordhassa azokat.
Kopik, karcos az arany gyűrűm. Mit tudok vele tenni?
Először is: nem kell megijedni, másodszor: ez egy teljesen természetes dolog. Ha viseljük a gyűrűt, akkor azon bizony ez látszódni fog. Az arany és az ezüst puhafém, ami azt jelenti, hogy más kemény felületekkel érintkezve kisebb-nagyobb karcolások keletkezhetnek rajta. Ezek lehetnek olyan aprók, hogy csak nagyítóval láthatók, de akár ijesztően nagyok és mélyek is, ha nem vigyáztunk eléggé. Az apróbb karcolások miatt tűnik mattabbnak az ékszer (vagy eredetileg matt felületek esetében éppen ellenkezőleg: fényesebbnek). Fontos, hogy ne essünk neki otthon semmivel, vigyük vissza az üzletbe ahol vásároltuk és políroztassuk fel. Polírozással szépen el lehet tüntetni ezeket a miniatűr karcolásokat, és gyűrűnk felülete újra eredeti fényében fog tündökölni. És ne féljünk, nem fog elkopni a gyűrűnk. Egy-két évente nyugodtan felújíttathatjuk a gyűrűket így mindig szépek és csillogók lesznek, mint azon a bizonyos napon, amikor megkaptuk.

Órák

Hol tudok az órámban elemet cseréltetni?

Ha behozod hozzánk az órát, mi elküldjük a márkaszervízbe, ahol ki tudják cserélni az elemet. De visszaviheted te is rögtön az órád használati útmutatójában szereplő szervízbe emiatt.

Karcos lett az órám. Mit lehet ilyenkor tenni?
A toko fel lehet polírozni, hogy újra szép legyen, de ezt sajnos nem minden óra esetében lehet megtenni. Érdeklődj ezzel kapcsolatban üzleteinkben.
Késik az automata órám. Ez normális?
Egy automata óra egy hét alatt 45-50 másodpercnél nem késhet többet, de ennyi belefér.
Mennyi garancia van bizonyos márkák óráira?
Ez eltérő. Minden óra mellett a Termék információk boxban megtalálod a hozzá tartozó garanciaidőt.
Mi a teendő, ha már nem érvényes a garancia az órámra?
Természetesen a garancia lejárta után is szervizelhető az óra, ha szükséges. A legegyszerűbb a használati útmutatóban szereplő szervízt személyesen felkeresni ezügyben.
Nyáron is hordhatom a bőrszíjas órámat?
Nyáron, amikor melegünk van, a kezünk is jobban izzad. Ezt sajnos nem szereti a bőrszíjas óra, így gyorsabban tönkremehet, de természetesen hordani lehet.
Tönkrement az órám bőrszíja. Mit lehet ilyenkor tenni?

Az általunk forgalmzatt márkákhoz tudunk neked új bőrszíjat rendelni. Illetve az órád használati útmutatójában szereplő szervíztől közvetlenül te is tudsz újat rendelni.
 

Betört az órám üvege. Mit tehetek?
Ez nem garanciális probléma. Behozhatod az órát üzleteink egyikébe, és mi elküldjük a márka szervízébe, de te is elviheted egyenesen a szervízbe is. (A szervíz pontos címét az órád használati útmutatójában találod.)